function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item2.itemid == 0 then
return 0
end
--troll
if item2.itemid == 3922 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,3928)
doDecayItem(item2.uid)
--spidder
elseif item2.itemid == 3923 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3939)
doDecayItem(item2.uid)
--cyc
elseif item2.itemid == 3926 then
doPlayerAddItem(cid,3520,3)
doTransformItem(item2.uid,4028)
doDecayItem(item2.uid)
--rat
elseif item2.itemid == 3930 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3932)
doDecayItem(item2.uid)
--snake
elseif item2.itemid == 3934 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3935)
doDecayItem(item2.uid)
--troll
elseif item2.itemid == 3922 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,3928)
doDecayItem(item2.uid)
--spidder
elseif item2.itemid == 3923 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3939)
doDecayItem(item2.uid)
--cyc
elseif item2.itemid == 3924 then
doPlayerAddItem(cid,3520,3)
doTransformItem(item2.uid,4028)
doDecayItem(item2.uid)
--ds
elseif item2.itemid == 3925 then
doPlayerAddItem(cid,3053,3)
doTransformItem(item2.uid,4039)
doDecayItem(item2.uid)
--rat
elseif item2.itemid == 3929 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3932)
doDecayItem(item2.uid)
--snake
elseif item2.itemid == 3933 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3935)
doDecayItem(item2.uid)
--orc
elseif item2.itemid == 3936 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,3937)
doDecayItem(item2.uid)
--rot
elseif item2.itemid == 3940 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,3941)
doDecayItem(item2.uid)
--mino
elseif item2.itemid == 3947 then
doPlayerAddItem(cid,3515,3)
doTransformItem(item2.uid,3949)
doDecayItem(item2.uid)
--draggy
elseif item2.itemid == 3961 then
doPlayerAddItem(cid,3521,1)
doTransformItem(item2.uid,3963)
doDecayItem(item2.uid)
--ghoul
elseif item2.itemid == 3970 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,3971)
doDecayItem(item2.uid)
--gs
elseif item2.itemid == 3974 then
doPlayerAddItem(cid,3515,5)
doTransformItem(item2.uid,3975)
doDecayItem(item2.uid)
--rot
elseif item2.itemid == 3940 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,3941)
doDecayItem(item2.uid)
--mino
elseif item2.itemid == 3946 then
doPlayerAddItem(cid,3515,3)
doTransformItem(item2.uid,3949)
doDecayItem(item2.uid)
--draggy
elseif item2.itemid == 3960 then
doPlayerAddItem(cid,3521,1)
doTransformItem(item2.uid,3963)
doDecayItem(item2.uid)
--ghoul
elseif item2.itemid == 3969 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,3971)
doDecayItem(item2.uid)
--gs
elseif item2.itemid == 3973 then
doPlayerAddItem(cid,3515,5)
doTransformItem(item2.uid,3975)
doDecayItem(item2.uid)
--orc sha
elseif item2.itemid == 3976 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3977)
doDecayItem(item2.uid)
--orc warrior
elseif item2.itemid == 3978 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3979)
doDecayItem(item2.uid)
--orc bers
elseif item2.itemid == 3980 then
doPlayerAddItem(cid,3515,5)
doTransformItem(item2.uid,3981)
doDecayItem(item2.uid)
--mino mage
elseif item2.itemid == 3983 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,3986)
doDecayItem(item2.uid)
--mino mage
elseif item2.itemid == 3982 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,3986)
doDecayItem(item2.uid)
--Crocodile
elseif item2.itemid == 4278 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4279)
doDecayItem(item2.uid)
--Polar Bear
elseif item2.itemid == 4010 then
doPlayerAddItem(cid,3520,2)
doTransformItem(item2.uid,4012)
doDecayItem(item2.uid)
--Lion
elseif item2.itemid == 4006 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,4008)
doDecayItem(item2.uid)
--Deer
elseif item2.itemid == 4213 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,4215)
doDecayItem(item2.uid)
--Black Sheep
elseif item2.itemid == 4031 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,4023)
doDecayItem(item2.uid)
--White Sheep
elseif item2.itemid == 4022 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,4023)
doDecayItem(item2.uid)
--Wolf
elseif item2.itemid == 3943 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3945)
doDecayItem(item2.uid)
--Bear
elseif item2.itemid == 3966 then
doPlayerAddItem(cid,3520,2)
doTransformItem(item2.uid,3968)
doDecayItem(item2.uid)
--Polar Wolf
elseif item2.itemid == 4041 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4043)
doDecayItem(item2.uid)
--Skunk
elseif item2.itemid == 4163 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4164)
doDecayItem(item2.uid)
--Yena
elseif item2.itemid == 4136 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4137)
doDecayItem(item2.uid)
--Panda
elseif item2.itemid == 4287 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,4288)
doDecayItem(item2.uid)
--Elephant
elseif item2.itemid == 4296 then
doPlayerAddItem(cid,3520,3)
doTransformItem(item2.uid,4297)
doDecayItem(item2.uid)
--Crocodile
elseif item2.itemid == 4277 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4279)
doDecayItem(item2.uid)
--Polar Bear
elseif item2.itemid == 4009 then
doPlayerAddItem(cid,3520,2)
doTransformItem(item2.uid,4012)
doDecayItem(item2.uid)
--Lion
elseif item2.itemid == 4005 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,4008)
doDecayItem(item2.uid)
--Deer
elseif item2.itemid == 4211 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,4215)
doDecayItem(item2.uid)
--Black Sheep
elseif item2.itemid == 4030 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,4023)
doDecayItem(item2.uid)
--White Sheep
elseif item2.itemid == 4021 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,4023)
doDecayItem(item2.uid)
--Wolf
elseif item2.itemid == 3942 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,3945)
doDecayItem(item2.uid)
--Bear
elseif item2.itemid == 3965 then
doPlayerAddItem(cid,3520,2)
doTransformItem(item2.uid,3968)
doDecayItem(item2.uid)
--Polar Wolf
elseif item2.itemid == 4040 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4043)
doDecayItem(item2.uid)
--Skunk
elseif item2.itemid == 4162 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4164)
doDecayItem(item2.uid)
--Yena
elseif item2.itemid == 4135 then
doPlayerAddItem(cid,3515,1)
doTransformItem(item2.uid,4137)
doDecayItem(item2.uid)
--Panda
elseif item2.itemid == 4286 then
doPlayerAddItem(cid,3520,1)
doTransformItem(item2.uid,4288)
doDecayItem(item2.uid)
--Elephant
elseif item2.itemid == 4295 then
doPlayerAddItem(cid,3520,3)
doTransformItem(item2.uid,4297)
doDecayItem(item2.uid)
--Tiger
elseif item2.itemid == 4293 then
doPlayerAddItem(cid,3515,2)
doTransformItem(item2.uid,4294)
doDecayItem(item2.uid)
return 0
end
return 1
end